Нужна помощь.

Тема в разделе "Архив", создана пользователем Shamaix, 25 апр 2011.

  1. Скачал клиента, но он при патче выкидывает с известной всем ошибкой. Не беда, нашел лог аналайзер, выяснил, нашел патчфиксер, все хорошо. но только вот позже кое какую ошибку патчфиксер не смог пофиксить, говорит не что не может скачать в данный момент что то там. А на оф. форум я зайти не могу и выложить лог, что бы мне помогли с решением их админы. так как в игре не был ни разу, и при попытке логина на оф форум через сайт он предлагает мне сначала создать саммонера. жесть короче. ПРОСЬБА!!! кому не лень, перепостите плиз мой лог вот в эту тему http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2284&page=113.


    вот лог

    ---------------------

    ACE - Logfile Analyzer (1.16)
    -----------------------------
    Script Root: C:\Users\Samsung R-730\Desktop\ace_lolloganalyser116_www.przeklej.pl.exe


    - Operating System -
    --------------------
    Type: Microsoft Windows 7 Домашняя базовая (X86) (Build: 7600)
    Service Pack:
    System Root: C:\windows

    Permissions: ok
    Language Code: 0419
    install date: 2010/08/27
    current date: 2011/04/25


    - Client Information -
    ----------------------
    EU Client: C:\Program Files\League of Legends
    US Client: not found

    analyse: C:\Program Files\League of Legends
    Server: UNKOWN CLIENT
    Client Version: 1.0.0.25


    - Error List -
    --------------

    [ERROR] Unable to verify source for expansion [C:\Program Files\League of Legends\Game\DATA\Images\UI\Hover_Friendly.cur]

    [WARNING] Unable to download settings ffs [http://ffs.solidstatenetworks.net/goa/goa-lol.ffs]

    - How to resolve -
    ------------------

    -- Client Installation Directory --
    Your client is installed into the Windows program files directory (%programfiles%).
    This is a possible source for any kind of errors, especially on Windows Vista and Windows 7 systems.
    It's recommended, that you reinstall your client in another directory - e.g. C:\Games - to avoid permission issues.
    Hint: Even if you are a member of the "administrator group" with your Windows user, you have not full control of the system!
    Since Windows Vista there is a huge difference between "group of administrators" and the account "Administrator".


    Unable to verify source for expansion
    Desc: modified, damaged or missing file
    You need to replace the file with the original one.
    If you have another partition on your drive, do a proper reinstall.
    The original file and further instructions you'll get here:
     
  2. LovehexOr

    LovehexOr Опытный Пользователь

    это из-за висты может быть
     
  3. Виста зло
     
  4. MiNiKeKs

    MiNiKeKs Старожил

    дак вроде де у него вин 7 домашняя базовая, не? Да я тебе советую не ставь лол в программ файл
     
  5. rulon

    rulon Коренной житель

    - When the setup files finish downloading, the installation process will begin automatically. If possible, install League of Legends to the default root C:\ drive. Do not install League of Legends to Program Files, or any Windows user account specific folders, like My Documents. If you need to restart the installation process at any time, you can do so by running setup.exe in the League of Legends folder on your desktop.

    - When the installation process finishes, the game will open automatically. If you need to open the game manually, please do so by double clicking the default League of Legends desktop shortcut, or by running lol.launcher.exe in/League of Legends directory. It's always a advice to run the launcher as admin.
     
  6. snitch

    snitch Коренной житель

    Просто это Лол и тут так принято.